Božo Jankovic
Božo is currently working as a Head of Ad Monetization at GameBiz Consulting and has been in the video games industry for over five years.
At GameBiz, Božo is heading the team that helps game developers monetize their games through ads. He has worked on games from various genres, including among others, match-three, strategy, sports, as well as idle and narrative-driven games. During his time at GameBiz, Božo has worked with the likes of Wargaming, Goodgame Studios, Nanobit, Lockwood Publishing, Creative Mobile, Pixel Federation, and many others.
He previously worked at Nordeus, where he was taking care of ads monetization, managing a business worth over 5 million dollars a year. He was also successfully managing partner relations with dozens of stakeholders including some of the most eminent football clubs in Europe.
Božo Jankovic is speaking at the following sessions
Wednesday 27 November | 15.00
User Segmentation as Essential Part of Effective Ad Monetization Strategy | Tầm Quan Trọng Của Phân Khúc Khách Hàng Trong Chiến Lược Kiếm Tiền Quảng Cáo Hiệu Quả
As the mobile ad monetization ecosystem evolves, so does the work required from Ad Monetization Managers, which becomes more complex and more challenging. In this session, we are going to cover how you can use user segmentation to improve your ad monetization setup and significantly grow your ad revenue.
Theo thời gian, hệ sinh thái Ad Monetization trên di động ngày một phát triển phát triển. Kéo theo đó, người Quản lý Ad Monetization cũng sẽ gặp nhiều thách thức, khó khăn hơn. Tại phần này, chúng tôi sẽ trình bày chi tiết cách ứng dụng phân khúc người dùng để cải thiện thiết lập kiếm tiền từ quảng cáo của mình và tăng trưởng doanh thu.
Wednesday 27 November | 17.00
The Gamesforum Ad Monetisation Panel | Hội Thảo Ad Monetisation Panel
Our panellists will be discussing the very latest developments in mobile games ad monetization that are generating higher revenue, from waterfall management to automation and efficiency.
Ban điều hành của của chúng tôi sẽ cùng thảo luận về những phát triển đáng chú ý nhất từ Ad Monetisation Panel. Phân tích và chỉ rõ những yếu tố mang đến sự khác biệt về doanh thu, quản lý tự động và sự hiệu quả trên thực tế.