
Hội nghị về Thu hút Người dùng Di động và Tối ưu hóa Quảng cáo | The Conference for Mobile User Acquisition and Ad Monetization
Sau thành công của sự kiện năm 2024, Gamesforum Việt Nam quay trở lại với lần tổ chức thứ hai — hoàn toàn tập trung vào việc phát triển kinh doanh Mobie Game. Với trọng tâm là thu hút người dùng (UA), quảng cáo và kiếm tiền từ giao dịch trong ứng dụng (IAP), sự kiện này được thiết kế dành riêng cho các chuyên gia trong lĩnh vực Mobile Games đang tìm cách mở rộng hiệu quả tại một trong những thị trường game sôi động nhất Đông Nam Á.
Là một phần trong chuỗi sự kiện Gamesforum toàn cầu tại Barcelona, San Francisco, London, Hamburg và Cyprus, sự kiện tại Việt Nam vẫn giữ nguyên sự tập trung - không lan man, chỉ mang đến những thông tin thiết thực nhất từ những chuyên gia đang tạo ra kết quả thật sự trong ngành.
Sự kiện năm 2025 quy tụ các chuyên gia hàng đầu về UA và kiếm tiền từ quảng cáo đến từ các studio game nổi tiếng toàn cầu, cùng với sự góp mặt của những gương mặt có ảnh hưởng nhất trong ngành Mobile game tại Việt Nam. Với sự cố vấn của hội đồng chuyên môn, mỗi phiên thảo luận đều được xây dựng dựa trên những thách thức đi kèm với cơ hội của đặc thù của thị trường Việt Nam.
Tất cả các phiên sẽ được tổ chức bằng cả tiếng Anh và tiếng Việt, kèm theo dịch thuật trực tiếp để đảm bảo mọi người tham dự đều có thể tiếp cận nội dung dễ dàng.
Điều gì mới tại Gamesforum Việt Nam 2025
- Sự kiện được mở rộng, bao gồm các nội dung về Thu hút Người dùng (User Acquisition) và Quảng cáo Mobile game (Ad Monetization)
- Cho phép người tham gia truy cập trực tiếp vào nền tảng kết nối MeetToMatch, giúp bạn tận dụng tối đa trải nghiệm tại Gamesforum
- Các chương trình giao lưu với chuyên gia, khách mới được tập trung hợp, nhằm tạo điều kiện giúp bạn có nhiều không gian kết hơn với các nhà phát triển và phát hành game
- Sự góp mặt của nhiều khách mời quốc tế, các quốc gia và thị trường khác nhau nhằm nhằm mang đến cho bạn nhiều góc nhìn đa dạng và cơ hội mới
What's New at Gamesforum Vietnam 2025?
- An expanded agenda covering mobile games User Acquisition and Ad Monetization
- Access to our networking platform MeetToMatch, helping you make the most of your Gamesforum experience
- Extended networking breaks, giving you more time to connect with game developers and publishers
- A larger international presence, bringing diverse perspectives and new opportunities

Những nhà diễn giả góp mặt cho sự thành công của Gamesforum 2024 | 2024 Speaker Faculty



Felix is a mobile ad monetization specialist who helps mobile games reach their maximum ad revenue potential. In his 6 years in mobile gaming Felix has worked for DSPs, Ad Networks and Gaming Studios and helped over 35 mobile games earn more than $100 million in ad revenue. https://www.linkedin.com/in/felix-braberg-7a732b51/



Vincent is the Chief Marketing Officer at TapNation. The Paris based Hyper-Casual studio is seeing hyper-growth since its launch in 2019 with more than 900 millions downloads, and hit titles like Thief Puzzle, Monster Squad Rush or Ice Cream. Vincent leads the User Acquisition, Monetization, and Creative team of 30 people. He is responsible for the Ad strategy and operations. He was previously Sr. Publisher Director at MoPub for the French, Israeli and Spanish markets. Before that he led Business Development for InMobi in EMEA. Outside of Gaming and advertising, you can find him somewhere in the world, atop of a mountain!



Chloe is a skilled professional with more than 11 years of experience in the mobile ad-tech industry. She currently plays a key role in managing and expanding Adverty’s extensive portfolio of mobile game developers and publishers as part of the company’s management team. With her expertise and insights, Chloe acts as a trusted senior advisor to numerous publisher partners at Adverty, ensuring the growth of existing relationships and the establishment of new ones.



Božo is currently working as a Head of Ad Monetization at GameBiz Consulting and has been in the video games industry for over five years.
At GameBiz, Božo is heading the team that helps game developers monetize their games through ads. He has worked on games from various genres, including among others, match-three, strategy, sports, as well as idle and narrative-driven games. During his time at GameBiz, Božo has worked with the likes of Wargaming, Goodgame Studios, Nanobit, Lockwood Publishing, Creative Mobile, Pixel Federation, and many others.
He previously worked at Nordeus, where he was taking care of ads monetization, managing a business worth over 5 million dollars a year. He was also successfully managing partner relations with dozens of stakeholders including some of the most eminent football clubs in Europe.
người tham dự | Attendees
đối tác đồng hành | Partners
diễn giả quốc tế hàng đầu | Expert International Speakers
Chuỗi nội dung chuyên sâu | Content Tracks

Một trong những nền tảng hàng đầu để trao đổi ý tưởng về kiếm tiền cùng các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Gamesforum luôn là nguồn học hỏi và kết nối tuyệt vời, là sự kiện không thể thiếu đối với bất kỳ chuyên gia nào trong lĩnh vực Mobile games Monetization.
Gamesforum là một trong những sự kiện tôi nhất định phải tham dự hằng năm. Đây là nơi tuyệt vời để gặp gỡ các nhà phát hành khác, những người đôi khi có cùng ý tưởng và tư duy với bạn, để cùng trao đổi và vượt qua những thách thức.


RevU operates the industry's most advanced offerwall for games of all sizes and genres! Our secure SDK-less offerwall platform allows for quick and flexible integrations, and our unique lineup of direct demand generates the highest eCPMs in the industry on all mobile platforms. With a reach of millions of unique users, RevU also is a powerhouse for studios looking to acquire large amounts of new gamers while exceeding KPIs!


Xsolla is a global video game commerce company with a robust and powerful set of tools and services designed specifically for the industry. Since its founding in 2005, Xsolla has helped thousands of game developers and publishers of all sizes fund, market, launch and monetize their games globally and across multiple platforms. As an innovative leader in game commerce, Xsolla’s mission is to solve the inherent complexities of global distribution, marketing, and monetization to help our partners reach more geographies, generate more revenue, and create relationships with gamers worldwide. Headquartered and incorporated in Los Angeles, California, with offices in Berlin, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokyo, and cities around the world, Xsolla supports major gaming titles like Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo, and more.


Moloco’s goal is to make the digital economy more equitable and profitable by delivering advanced machine learning to companies of all sizes. With Moloco’s machine learning platform for growth and performance, every app publisher and online retailer can now unlock the value of their unique, first-party data. Moloco Cloud DSP enables performance marketers to quickly scale user acquisition and achieve greater lifetime value through battle-tested prediction models. Moloco was founded in 2013 by a team of former Google machine learning engineers. Its headquarters in Redwood City, Moloco has nine offices across the US, UK, Korea, China, Japan, and Singapore.


Almedia is the next generation, gamified promotion platform delivering maximum value to both advertiser and consumers. Our goal is boosting our customers' user acquisition, revenue and branding sustainably and safely by attracting and motivating high quality users to consume offers, surveys or ads through our products.


AppSamurai is a One-Stop-Shop user acquisition & monetization platform for mobile apps & games. With it's Rewarded Playtime model, gaming studios maximize IAPs & deep funnel engagements for positive ROAS!


PubMatic (Nasdaq: PUBM) is an independent technology company maximising customer value by delivering digital advertising’s supply chain of the future. PubMatic’s sell-side platform empowers the world’s leading digital content creators across the open internet to control access to their inventory and increase monetisation by enabling marketers to drive return on investment and reach addressable audiences across ad formats and devices. Since 2006, our infrastructure-driven approach has allowed for the efficient processing and utilisation of data in real time. By delivering scalable and flexible programmatic innovation, we improve outcomes for our customers while championing a vibrant and transparent digital advertising supply chain.


At TyrAds, we are a leading rewards platform that connects apps with over 40 million active users worldwide each month. Our loyalty-driven rewards technology helps apps boost user retention and engagement, reaching higher ROAS and improved retention rates for our partners. Additionally, we empower apps and websites to monetize through our innovative rewards system, maximizing ARPU, LTV, and user engagement. With offices in 10+ countries around the globe, we've serve over 150 international clients, including Scopely, Huuuge Games, NetEase, Original Games, My.Games, and many more.